Bestellen & verzenden

Bestellen

Via de webshop bestel je snel en gemakkelijk. Ben je niet helemaal zeker over de keuze van een product, stuur ons dan gerust een mailtje zodat we je hierbij kunnen helpen. Als je hebt besteld via de webshop, krijg je altijd een bevestigingsmail van ons.

Bezorging

We versturen je bestelling in principe altijd dezelfde (werk)dag nog. Je hebt het dan de volgende dag al in huis. Dit geldt natuurlijk alleen voor dagen waarop pakketjes worden bezorgd (maandag tot en met zaterdag). Mocht dat afwijken (omdat iets niet op voorraad is of een andere reden) dan informeren we je daarover.

We versturen onze pakketjes met pakketpost. Zo’n pakketje past niet door de brievenbus. Je ontvangt per mail een track en trace code zodra je bestelling verstuurd is. Daarmee kan je via https://www.postnl.nl je pakket volgen. Zo weet je dus precies wanneer je pakketje wordt bezorgd.

Alleen als je een parfum bestelt, versturen we je bestelling met een brievenbuspakketje. Je ontvangt dan geen track en trace mail. Het pakketje wordt dan bij je door de bus gedaan door de postbode en je hoeft er niet voor thuis te zijn.

Verzendkosten

Verzending binnen Nederland is gratis als je voor minimaal € 30 bestelt. Tip: bestel samen met je vriendinnen. Dan betaal je geen verzendkosten en het is natuurlijk ook beter voor het milieu om meer in een keer te versturen. 

Bij bestellingen van minder dan € 30 worden € 5,95 verzendkosten berekend. Als het pakketje door de brievenbus past (lipbalm of face oil), betaal je € 3,95 verzendkosten. Dit wordt automatisch in je winkelmandje verrekend.

Verzenden naar het buitenland is ook mogelijk. Dan zijn de verzendkosten:

- België: € 8,75 (gratis bij bestellingen vanaf € 75,-)

- Duitsland: € 9,99

- Engeland, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Italië, Oostenrijk, Spanje, Zweden: € 13,00

Betalen

Je kan betalen via iDEAL, PayPal of met je creditcard.

Kortingscode

Heb je een kortingscode? Het werkt zo:

- vul je winkelmandje met de producten die je wil bestellen

- weet je zeker dat de inhoud van je winkelmandje zo klopt?

- voer dan in je winkelmand je kortingscode in (dat doe je in het vakje 'kortingsbon')

- vergeet niet om daarna op de knop 'kortingsbon toepassen' te klikken


Retouren

Wij besteden de uiterste zorg aan onze producten, verpakking en verzending. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan (breuk / schade) stuur ons dan een mailtje of whatsapp met een foto. We lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op. Is er iets mis met het product zelf? Stuur ons een mail met de klacht en we kijken samen naar een passende oplossing. Heb je spijt van je aankoop en wil je het retourneren zonder een van voorgaande redenen? Mits het product én de verpakking helemaal intact zijn mag je het (op eigen kosten) retour sturen. Stuur ons wel even eerst een mail met je bestelgegevens.

Bereikbaarheid

Heb je een vraag? Wil je iets met ons delen? Leuk als je contact met ons opneemt. Je kan ons mailen, bellen, een Whatsapp bericht sturen of een DM via Instagram..

Ga naar labo@abbeylab.nl contact op te nemen.